Friday, September 19, 2014

Chenta hatiku - Akif Darwisy

Salam Ukhwahfillah 

i'm a busy women... see my blog...penuh sawang sane sini.. xsempat nk menulis blog sejak bersalin anak ke 2 ni..

alhamdulillah, dengan izin Allah saya selamat melahirkan anak ke 2 seberat 3.65kg pada 25 Mei 2014, 0255am secara normal. anak ke 2 ni lain macam ckit nak bersalinya... nnt di lain entry saya critakan pengalaman bersalin sy yer...

Muhammad Akif Darwisy dari umur sehari-seminggu

Muhammad Akif Darwisy nama diberi... kakak kan name Auni Nur Darwisyah, so nama tu nak dekat2 la kan...Akif Darwisy ni berbeza ckit dari Auni Darwisyah.. Akif ni kuat melalak la time dalam pantang dlu.. Risau sangat, takut nnt xde yg nak ngasuh bb yg suka melalak ni... dah bawak pi jumpa ustaz pon dah..tp same je... Sekarang bila masuk 3 bulan baru ok prangai dia...dah nak main2 dengan org, ajak org berborak, tido pon dah senang..Syukur la..

Putera Saya - Akif Darwisy

Putera dan Puteri saya - Akif Darwisy dan Auni Darwisyah


1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Post A Comment