Thursday, January 30, 2014

My Sayang Auni Nur Darwisyah

Salam Ukhwahfillah

rasenya ni 1st entry untuk tahun 2014... lame betol tak update... sib baik xbersawang je..
tanggal 19122013 00:25  genap la auni setahun...

Alhamdulillah ya Allah diberi ruang dan peluang utnuk membesarkan auni...walaupon pelbagai dugaan yg terpaksa di lalui, kini auni sudah besar dan makin lama makin cerdik..

Al maklumlah tak lame lagi nak sambut adik pulak kan... Insya Allah kalau xda apa2, lahir lah anak ke dua aku bulan 5 ni yang merangkap adik kepada auni..

setakat ni auni dah blaja menjaga baby raisha (anak tiniey) dengan baik.. nanti bila dah ade adik xde la dia rase kekok..

meh kita usha gambor auni

auni dah chubby balik

wif basikal dia

love d tocang....comey tak??


12 comments:

  1. Replies
    1. mekasih auni ckp...auni ni kejap bulat kejap kecik

      Delete
  2. bambamnyerr pipi dia........gerey wehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm kurus doh auni...demam batuk and selsema...auni klau xsihat gak xlalu nak makan laluh..

      Delete
  3. heh ?? nok bulih adik pulokk???

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...rezeki anak la diha...mu bilo nok tamboh lagi...

      Delete
    2. aku xdok rezeki lg...tgah usaha.hehe

      Delete
    3. ainul dah besar dah..boleh la menambah...hihih

      Delete
    4. tu la..nk menambah doh la ni.x bercambah jah lg.hahaha

      Delete
    5. mai2 kejar aku...hahaha....aku due bulan 5...rase cam 1stime ngandung lak...xcited lebey

      Delete
  4. tu la aku pn excited gak nk pegnan plok tgk ore pegnan blako.tp tu la xdok lg.dan lg kalu nk kejar biar tubik taun ni.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. go go diha...sebaya la anak kita nnt....chaiyokk..

      Delete

Post A Comment