Thursday, January 30, 2014

My Sayang Auni Nur Darwisyah

Salam Ukhwahfillah

rasenya ni 1st entry untuk tahun 2014... lame betol tak update... sib baik xbersawang je..
tanggal 19122013 00:25  genap la auni setahun...

Alhamdulillah ya Allah diberi ruang dan peluang utnuk membesarkan auni...walaupon pelbagai dugaan yg terpaksa di lalui, kini auni sudah besar dan makin lama makin cerdik..

Al maklumlah tak lame lagi nak sambut adik pulak kan... Insya Allah kalau xda apa2, lahir lah anak ke dua aku bulan 5 ni yang merangkap adik kepada auni..

setakat ni auni dah blaja menjaga baby raisha (anak tiniey) dengan baik.. nanti bila dah ade adik xde la dia rase kekok..

meh kita usha gambor auni

auni dah chubby balik

wif basikal dia

love d tocang....comey tak??