Sunday, October 7, 2012

Sedia, Sabar, Seronok

Salam Hujung Minggu


Alhamdulillah dah 7 bulan usia kandungan ku... Happy sangat... Sekarang sangat2 excited nak buat persediaan tuk sambut cinta hati kami.... InsyaAllah...

Selalunya bila my abi datang, kitaorg gi usha barang bb... banyak benda yang nak kena bli.. so far sejak dah tahu aku pregnant, awal2 lagi dah kumpul duit nak bli apa yang patut.. nanti xde la sengket sangat bila duit terbang camtu je..

org kata bb 1st la banyak berhabis duit... btw, aku xkesah sangat tengtang hal tu...keterujaan tu lagi penting..
hehehe....

lastweek pergi scan kt KK Salak Tinggi, sofar bb sihat, n ikut perkembangan semasa..hihihi...
cuma HB aku yg rendah.... dah sekor hati lembu, hati ikan aku tibai bulan tu..makan hati ngan prangai org xyah cakap lah, hari2 kut makan...tp still tak naik2, makin tutun ade la...

Aku ade tnya Doc, bb aku ni gugurl or boboy... Doc ckp , InsyaAllah bb ehem2.... ***Rahsia***
nanti next 2 week, aku nak pi scan 4D lak...mase tu baru confirm kut..

Doakan yang terbaik tuk kami yer

bye2...

No comments:

Post a Comment

Post A Comment