Sunday, July 8, 2012

Pesanan buat diriku

salam 1 Malaysia

Entah kenapa hati ini selalu duk berbelah bagi
sekejap kata ini, sekejap kata itu..
apakah ini permainan hati??

bila terfikirkan keadaan kandungan ku yang semakin hari semakin besar..
apakah aku tidak risau??
ya aku tersangat risau.. risau siapa akan menjagaku disini
jauh dari keluarga, jauh dari suami

orang bercinta, bila duk berjauhan..merana tak ingat..
aku....suami jauh disisi...
apa perasaan ku..takut, bimbang, sedih...semua ada..

tapi aku selalu muhasabah diriku...
walau jauh beribu batu...aku ada Allah disisi ku
walau badai melanda.. aku ada Allah menjaga ku
walau apa jua musibah yg datang... Allah akan melindungiku
walau suamiku jauh dimataku.. tapi Allah dekat dengan ku

to My abi : jangan lah risau keadaan ummi disini.. sebab umi tau Allah ada dengan ummi..
insyaAllah dengan izin Allah, Kita akan bersama selamanya..
sama2 kita doa, semoga semua dipermudahkan..
ummi akan jaga diri ummi n baby dengan baik2...
i love u abi... syg sangat..


semoga kepercayaan, kesetiaan, kejujuran, keikhlasan menjadi pegangan kita..

2 comments:

  1. amin 100x... tini mane hang nye tempoyak..hihihi...skrg slalu lak jumpa ang...hehee..berjodoh lak kita..

    ReplyDelete

Post A Comment