Saturday, June 23, 2012

Excited Lagi

Assalamualaikum

Apa yang xcited sangat tu??
cercite...cercite...

Last week aku pi klinik family for the next appoinment..
benarnya malas lagi nak buat buku merah...even dah masuk 3 bulan
tunggu lah nanti2 pi buat.. pasni mau nya aku dengar nurse tu bg tazkirah 2 jam...
adoi..malas tol..
so deside pi swasta dlu maybe masuk 4 bulan baru nak pi klinik gomen..

ape yang aku ter-excited sgt ni
ceh...masa doc Siti Hajar scan my baby...
sungguh menakjubkan, sungguh bersyukur tengok my baby dah gerak2..
kaki tangan duk gerak2..
wahhh rase sangat2 happy..

Doc ckap baby sihat, hampir semua dah terbentuk..
kaki, tangan, kepala, badan semua dah ada..
Alhamdulillah ya Allah
memang tak tau lah rase camne..
happy tahap super dewa kut...

for my fren, sy kenalkan bakal anak kami...baby boy or girl belomtau lagi yer..
sayang ummi...say Hi to kawan2 ummi...
gedik laks...

 
Doa kan yang baik2 tuk kami yer....bye...


4 comments:

  1. hehehe...mekasih...bile mu nk mari melawat aku kat umah ni...sian ko aku duk sore2...

    ReplyDelete
  2. SMG SENTIASE MENJAGA KESIHATAN DIRI DAN BEBI..

    ReplyDelete
  3. insyaAllah..mama iza...doakan kami yer

    ReplyDelete

Post A Comment