Monday, March 5, 2012

Tension

Salam Semua..

Arghhhh tension2 pon bagi salam gak...huhuhu T_T

bangang nye vendor Promin*** en. mr kacang namenye...dah la bodoh...sombong lak tu.... ade ke dia nk menafikan benda yg wujud tu xde....

geram beb....
bile org ckp benda betul dia nafi kan..siap suh approve lg...
benganggg tak??

nak bukti sangat kan....aku boleh tunjuk lam meting....depan bos ko lagi...ko nak bawak Datuk ko pon aku xkesah....
ingat aku takut....berani kerana benar tau...

ko suh aku tunjuk bukti erk...mngape??ko nak prepare ayat baik punye bile meting nanti erk...jadi hero tuk kompani ko tu...
sorry to say la beb.....aku bukan bodoh sangat pon, klu ko nak jadikan aku sbg isu tuk ko pertahan kan diri ko tu...

aku tak takut pon...xsabar nak tgok muka ko cam kartun tu bila kena hentam dalam meting nanti...Kesian ko...nak defend diri ko tu....klu nk tunjuk diri ko tu betol sangat jangan la bende yg ko tak tahu pon ko main sebat je ckp itu ini....

hahaha...ko tunggu....gelak besor aku nanti.....cant wait...
puah ati aku bebel kat sini...nanti bebel lam meting lagi...kite tgok sape yg stupid nanti...


7 comments:

  1. Saya tengah bersabar sekarang... T_T

    ReplyDelete
  2. awk bukan vendor promint** tu...vendor promint** sah2 dah kami blacklist...nnt sy nk higher awk la pulop...boleh??

    ReplyDelete
  3. Hire saya...?? eh jgnlah begitu...malulah saya.... :D

    ReplyDelete
  4. kami tunggu vendor tu give up je...klu give up nnt cari la vendor lain...sila masuk tender yer..

    ReplyDelete

Post A Comment