Monday, March 12, 2012

Miracle

Salam 1 Malaysia

Saya ada isi kerja kt UMK
harap2 la rezeki menyebelahi saya
"Ya Allah aku memohon kepadamu ya Allah"

tapi
saya kena dapatkan keizinan ketua jabatan.
yang tu saya tak dapat lakukan
risau lak saya
camne saya nak dapatkan pengesahan tu..
nanti prestasi saya lak yang turun

 sebenarnya saya sangat sayang kerja saya sekarang
tp saya lebih sayangkan keluarga saya
diorang paham tak kalau saya hantar borang keizinan majikan tu??
Ya Allah... hati ini berbelah bagi..

bimbinglah hati ini kejalan yang benar dan diredhai
semoga saya dapat berada disamping family saya
amin ya Rab...

kawan2 doakan saya yer..
('',)v

Thanks..



6 comments:

  1. sy doakan awak dapat yg terbaik..xpe.bg je kt ketua jabatan tu..nnti terangkan kt die..pastu buat contoh bg kt die..tye..en/puan sanggup x nk berpisah ngn suami..?????

    ReplyDelete
  2. hmm keadaan nye xsame...dlu mase interview tetap sy ckp sy sanggup...bila dah tetap sy ckp xsanggup....

    ReplyDelete
  3. haha...gtu plak...xdpt den nk nolong

    ReplyDelete
  4. Insya Allah, ada rezeki tu nnt....x cuba x tau...

    ReplyDelete
  5. insyAllah lyza...doa2 kan kak mira yer...berharap sangat ni...

    ReplyDelete

Post A Comment