Wednesday, March 7, 2012

BFF

Salam Malaysia

Topic Johara pagi di  era.fm ari ni pasal bff
besfren foreva
Saya rindu kt bff saya

balik kampung pon saya rase sunyi
sbb 1 of my bff saya dah pergi tinggalkan saya
dulu dia yang selalu teman kan saya 
makan, shoping n gelak ketawa

miss sangat2 kat awak
kenangan tu sentiasa ada dalam jiwa saya
dulu dan sekarang sentiasa mekar dihati saya

awak...
 saya kuat kan??
sebab saya dah boleh terima suratan perhubungan kita

awak..
saya tersenyum bila saya ingat kenangan kita
gambar-gambar kita
video awak pon ada... masa last diploma kita tu
saya harap, awak pon sama
ini 1 kenangan terindah dalam hidup awak

awak
saya doakan yang terbaik tuk awak tau
wlaupon awak dah pergi tinggalkan saya
tapi saya bersyukur sebab awak tinggalkan kenangan yang manis tuk saya


thanks awak


3 comments:

  1. hi..cute la blog..suke~ (mood:tetibe jer tringat kat BFF)

    ReplyDelete
  2. saya disini: mekasih awak...awak pon baik....

    arfah: mekasih jgk....teringin nak blik ke zaman skolah dlu2...

    ReplyDelete

Post A Comment