Thursday, March 8, 2012

Bertenang ke Bertendang

Salam Malaysia

Selamat Menyambut Hari Wanita tuk wanita2 di seluruh dunia

Hari ni saya xnak marah2 walaupun saya memang tengah marah
hubby saya suruh saya banyak2 bersabar
baik hubby saya ikut ckp hubby
saya tengah bertenang sekarang

 to : vendor Promin****

awak still buat saya marah2
darah saya dah naik sampai kepala, telinga pon dah merah
nadi saya bergerak 160 kmj, tapi saya cool

tahniah awak!!
saya marah dengan tenang  ni
xnak dah kutuk2 awak
sbb kalau saya xkutuk pon, 
dah jelas di wajah awak, awak memang cam tu

awak
development pon awak blom setlle kan
awak sibuk2 lak nak buat UAT, PAT dan segala bagai
bila buat asyik failed je

saya baik kan wak...
saya n kawan2 saya still tolong awk cover..
awk suruh test, kami test
awk suruh install, kami install
awak suruh PAT, kami pon PAT
semua benda kami cover
 jadi col centre awak, jadi maintanence awak, jadi data entry awak
dan macam2 bagai lagi

kami stayback pon sebab awak
kami abaikan rumah tangga kami pon sebab awak
kami tinggalkan anak2 kami (yg dah ber-ibu lah kan)  pon sebab awk
kami gaduh dengan husben kami pon sebab awak
kami stress pon sebab awak
kami kena marah kat bos kami pon sebab awak

sampai bila awak nak jadi camtu
awak tak takut dosa ke, dengan cara bagaimana awak mencari rezeki tu
mungkin awak lupa
saya doakan Allah kembalikan awak ke pangkal jalan

awak
awak dah lupa
kami ni user bukan pekerja awak
kami bayar awak buat sistem
tapi awak jadi kan kami kuli awak lak

baik kan kami..
tahniah tuk wanita2 ini..


2 comments:

Post A Comment