Sunday, January 15, 2012

Patutke aku pergi....

Salam 1 Malaysia

ape yg korang buat, bila org yg pernah kecewa dan lukakan hati korang jemput korang gi kenduri kawen dia?? korang pegi x?? serba salah dibuatnya...nak bg alasan ape ek... member2 lain dah plan ni nak pegi camne, dengan ape, nak bg ape.... chewan lak tertanya2... nak pegi ke x.....


tp kenapa nak rase serba salah lak...cube buat tak tau je boleh x... ape kate abi chewan lak.. mesti dia tertnya2...kenapa nak kena pergi kenduri dia...penting sangat ke...


betol jgk abi ckap camtu....tuk menjaga hati abi, chewan ambik kputusan xnak pegi lah... doa chewan pon dah memadai kut.. sbb chewan rase xnak keruh kan lagi keadaan...nnt lain lak jadinya...klu member2 lain tanya ckp je chewan xdapat cuti...lagi senang...CNY ni gi holiday ngan abi best gak...spend masa bersama org tercinta lagi terbaik kan.....

mungkin ini adalah yang terbaik....insyaAllah...

8 comments:

  1. ptut la p..sbb nk eratkan silaturrahimm..xnak dendam2 ngn org..klu ada cam tuh..smpai bile pon nnti klu jumpa die..akn rsa xbest..lupakn yg lama..

    ReplyDelete
  2. hmm mmg dah lupe....btw aku rase macam xsesuai lak aku gi sane...girl tu bukan suka aku pon...hmmmmm

    ReplyDelete
  3. dah mcm drama lak...jgn gaduh2...buang yg keruh amik yg jernih...tp hubby ko tk bg tu, so tk yah g.doa dr jauh je...amin

    ReplyDelete
  4. citer lame aku dah tolak tepi 100%..malas nk teringat citer dlu2....btw org xsuka baik kita jgn wat hal kan....doa je pengiring diorg...kite kena happy2 slalu

    ReplyDelete
  5. citer lama ngn aku ngn tolak tepi plak..aku suke hg...jgn xsuke aku plak

    ReplyDelete
  6. hahahaha...ko wat lawak lak ek...mmg aku suka ko gak...cyang ko....ober tak aku

    ReplyDelete

Post A Comment