Tuesday, January 10, 2012

Ober ke aku??

Salam 1 Malaysia

uhhh stress....berat badan aku makin hari makin naik....camne nk kurus cam dlu2 lagi??? 
diet........hmmm boleh tahan ke....??

result BMI aku ----->gemok obe-ct
OMG!!!!!!

stress...stresss.. hi mira, sila patuhi peraturan ini plezzz

1. Diet --- tahan makan, tp boleh ke??? makan sup boleh kan...(peberet aku ***ikan stim pon bagus...best2x)
2. Senaman --- hobi baru aku...senam-ribut robik...hahaha...bersenam sambil layan musik.....
3. Sauna --- hmmm sonok gak sauna ni...bakar segala kalori... lg pon murah... nk free bejemur kt lot parking tingkat atas...ok gak!!!
4. kurangkan titooo even org kata tido boleh bakar kalori...gi jalan2 ok gak...
5. Jogging......ohhh paling aku xsuka...boleh tukar dengan aktivi lain x???sila ajar aku brenang...aku nk swimmmmingggg....

klu amalkan 5 benda ni boleh kurus balik ke???
ohh mengeluh!!sanggup ke aku.... 

tp kan aku tertanya gak klu BMI aku mencapai berat badan ideal....agak2 la aku sekurus sape???hmmm mybe cam kena anorexia... hahaha

dalam pengiraan BMI ni ade tak masukkan skali berat tulang.....berat air ke....ambik kira ke semua tu....saje tertanya2...tanda protes dengan result bmi aku.. (^o^)

3 comments:

  1. isk..xpe,,,berat sikit je pon..xyah risau..mkn2

    ReplyDelete
  2. ckit ape nya....dah naik 15kilo daaa....nk kurus cam ko..

    ReplyDelete

Post A Comment