Monday, January 2, 2012

Mari berazam!!

Salam 1 Malaysia

Post pertama untuk 2012, kita citer sal azam tahun baru erk.. tp sebelum tu chewan nak imbas kenangan 2011 dlu.... tahun 2011 banyak betol kenangan..manis ada, pahit ada, suam2 kuku pon ada...

2011 menganugerahkan chewan suami yang baik... kehadirannya mengubah 100% kehidupan chewan... aura org kawen tu... menjadi istri kepada Encik Anizan Hussin adalah anugerah paling bermakna bagi chewan... Alhamdulillah ya Allah kerana membuka hati ini untuknya...

my wedding


2011 diriku telah diduga dengan pemergian sabahat tercinta.. sahabatku dr kecil.... sahabat baikku... sesungguhnya dia sgt bermakna buat ku... aku redha sesungguhnya itu adalah takdir Allah.... Ya Allah walaupun begitu singkat masa kami bersama, namun 100 tahun xmungkin diriku melupakan kenangan manis kita...kenangan itu mampu membuat ku tersenyum...

my bff

2011 juga telah membuatkan kerjaya diriku makin stabil...Alhamdulillah...menjadi pekerja tetap dan aku suka kerja ku...InsyaAllah moga2 tahun2 depan rezeki makin melimpah2....amin....

::: 2012 :::

hmm azam tahun ni, mudah-mudahan aku dikurniakan zuriat secepat yang mungkin....ini merupakan impian yang paling aku impikan... "Ya Allah mudah-mudahan ia termakbul....amin100x"

creadit by google

aku juga ingin hidup gembira/bahagia bersama suami ku.... mintak sangat suamiku berusaha mendapat tempat di KL/selangor...

aku juga ingin memperbaiki segala kelemahan 2011 dan mencari rezeki untuk memperbaiki nasib keluarga kami... 

rumah adalah aset yang aku ingin dapatkan tahun ini...lokasi nya munkin di ......... hehehe belum sempat bincang dengan hubby...mungkin KL atau bachok....

menjadi isteri/anak/muslimah yang solehah....insyaAllah..."Ya Allah bimbinglah hati dan diriku ke jalan yang benar..."

itu diantara azam 2012 yang chewan sempt pikir lah...insyaAllah klu ade rezeki dan izin Allah...

 by google


korang nye azam lak camne???

6 comments:

  1. sila betulkan ejaan anda"munkin "

    ReplyDelete
  2. wekk....yang tu lak dia prasan...keyboard aku xleh tekan 'G'...

    ReplyDelete
  3. moga ko cepat cepat dapat baby. meriah kan suasana dengan gelak tawa anak-anak.amin.

    ReplyDelete
  4. insyaAllah...doa kawan2 amat aku hargai....

    ReplyDelete
  5. amin..smg segala impian chewan akan tercapai..

    ReplyDelete

Post A Comment