Tuesday, January 24, 2012

BBQ @ Lubuk Manggis

Salam 1 Malaysia

Sempena cuti raya cina yang lama ni..peghhh cam lama sangat ke?? dah lama kami  rancang nk pi picnic wif my officemate... tp yg jadi pi 2 pasang je...hahhaaa...sepasang tu bawak famuly dia,jd byk lak pasang nye.....jangan air sungai pasang dah ler...

akiviti hari tu berbbq lah...my abi bwk ikan dr tok bali qlate lg...jauh benar...ikan fresh tp xfresh doh...mugo duk dlm peti 3,4 ari dah...liexa lak bwk ayam.... 

1st chewan join gak my abi hidupkan bara api tp xtertahan tengok liexa berendam lam air sungai...trus give up nk hidup kan api...trus turun mandi same2...

sonok  gak  release tension camni....insyAllah nk buat bbq lg...tunggu my abi free lah..heheh...jum jamu mata dengan picture yg dpt disnap...

abi tengah hidupkan api

kami tengah berenang..hahaha..tipu jek..

ok lah tu antara xtvt time CNY baru2 ni...semalam je pon...hehehe..otw balik  umah nk singgah umah my bff- Biey tp xde rezeki.. Biey balik ganu lak...next time lah...bye.......

4 comments:

  1. gmbr bawh tu...duyung ke du...hehe

    ReplyDelete
  2. du......sun....hehehee...amboi sedak erk ko Tini...mentang2 aku dah comey loni..

    ReplyDelete
  3. mira : aku tag ko kat sini --> http://afasz.blogspot.com/2012/01/mega-giveaway-by-cik-bunny.html

    ko suka mandi manda kan? ingat time kite p mandi di gua kelam , perlis.peyuk jatuh

    ReplyDelete
  4. hahaha...sgt suka...ingat sgt...aku yg jatuh tu kan...hahahaha..slipa licin...sib baik mee goreng mamak aku xtburai kat gua kelam tu...

    ReplyDelete

Post A Comment