Friday, December 23, 2011

Wish List 2011

Salam 1 Malaysia

Tahun 2011 banyak kenangan manis yang telah sy kecapi... Alhamdulillah dengan berkat usaha sy yang tak sia2 ni....diantara azam 2011 yg sy listkan adalah :

Anak yg solehah ----> InsyaAllah azam ni akan berterusan hingga ke tahun depan2...
Keja gomen ----> dpt keja ngan perbadanan pon Alhamdulillah.. half gomen
Kawen ----> tercapai sudah... mekasih semua
Isteri yang solehah ----> Abi cayang tolong bg markah skit..boleh capai 100% x??
Rumah ----> tengah discuss ngan my abi... location yg sesuai...(tahun ni xsempat, dibawa ke tahun depan)
Keja Tetap ----> alhamdulillah rezeki
iPhone ----> macam xmampu je lg...dpt samsung galaxy W ok gak...humm lg 7 hr nk masuk 2012..sempat   kejar x??
LCD tv ----> tahun depan lah...sbb kat umah dah ade tv dah.. bli benda yg penting dlu...keperluan diutamakan. 


Start buat wish list tuk tahun depan lak....bukan ape lg semangat nk kecapi semua benda.....kena keja keras skit lah nnt...banyak benda nk ni...hahahaha...
Btw ape azam korang tuk tahun depan???




2 comments:

  1. Azam aku tahun 2012 adelah cari jodoh dan kawen..hahahaha

    ReplyDelete
  2. wow....itu aku sgt2 like lah.....aku suka...aku doakan ko dipertemukan dgn jodoh dr golongan yg baik2 dan beriman...insyaAllah....yeay2x... niq nak kawen..

    ReplyDelete

Post A Comment