Monday, December 5, 2011

Niq buat aku menangis...

Salam Semua dan yang teramat dirindui sahabatku Nik Anisah

Sedih giler aku baca entry ko tu.... nangis laaaa.... lebih dr tengok 1 little of tear lagi.... huwaaa..... thanks niq, ko diantara 9 sabahat yg sgt aku sayang umpama nyawa aku sendiri..Sejak arwah pergi aku lebih menghargai sahabat2 yang lain..setiap detik dan waktu aku nk sabahat2 aku sihat dan baik2 semua.

Adakah aku redha dengan pemergian arwah?? sampai sekarang aku masih terasa kehilangan dia niq.... aku dah cuba xnk sedih2 lagi bila fikir pasal ni... tp jatuh jgk airmata aku...
bagaimana aku nk pujuk hati ibunya bahawa dia sudah tiada sedangkan hati aku pon belom dapat menerima sepenuhnya dia sudah pergi...bagaimana aku nk menjawab untuk setiap org yang bertanya, "betul ke ct fairus tu dah meninggal?? kenapa??? dia sakit apa??".. kuat ke hati aku ni.....


jawapannya : "Memang tak la!!"

redhakah aku niq??? pedih hati ini bila aku terkenangkan dia.... kenapa dia?? bila tengok gambar dia lagi aku teringat2 kan dia...Ya Allah ini kah dugaan yang perlu aku tempuhi...


4 comments:

  1. bukan mu x redha mira cuma kenangan bersama menjengah dihati..itu sj yg buat kita sedih..kalu ingat kat dia, doakan keampunannya..itu yg buat dia bahagia disana :-) senyum sokmo!

    ReplyDelete
  2. aku try niq...tp setiap doa ku selalu ade namanya...semoga dipermudahkan untuknya...

    ReplyDelete
  3. eh aku pun turut sedih walaupon dia bukan kawan aku. tp bile aku bc korang nyer blog ni , mcm sedeey sgt. tabah kan hati k. redha la dengn ketentuan Allah.Allah lebih sayangkan CT Fairus.

    ReplyDelete
  4. kami juga amat menyayangi dia... :(

    ReplyDelete

Post A Comment