Monday, May 23, 2011

To: Org Yg Suka Menipu!!!

Salam 1 Malaysia

Korang pernah x menipu??? Mesti pernah kan... tipu sunat..hahah... ade ke tipu sunat tu??
Pernah dengar x pepatah melayu...”Untuk menutup sesuatu penipuan itu, kita akan mencipta penipuan yg baru” betol x??

Ade sorang mamat yg muka cam baik je... macam la chewan xtau yg kebenaran itu...sbb dah terpampang kt fb awek dia n kwn chewan pon saksinya..boleh dia reka drama yang xbrape menjadi...chewan saje je la nk menduga, makin rancak lak penipuan dia...macam2 dia putar belit cerita...

Ya Allah....xserik2 lagi makhluk ni buat dosa...ni nk tambah lagi..dosa yang lepas tu belom lagi nk taubat... tambah yang baru lak... adoi2...serius la muka mamt ni mmg la cam lelaki pujaan tp chewan dah kenal dia.. luar dan dalam... sib baik la chewan xkawan sgt ngan mamat ni...nyesal dlu pernah kawan baik ngan dia...

Chewan ni pon dia tipu hidup2..mmg lakon layar terhebat la...tabik getar lah!!!xpayah la nk menipu tuk menjaga hati chewan...xdek maknenyeee...eeeeeeeeeee plezzzz la....xdiperlukan langsung!!!

p/s:eh mamat muka cam baik ni...tolong ubah prangai...xserik2 lagi ke??klu ko bace post ni...maaf la...aku geram je ko tipu aku td... naik mendidik tahik lam tlinga aku mendengar ayat2 plastik ko tu...Kejujuran itu boleh membebaskan ko dr penipuan yg ko cipta tu...FaHaM!!!

No comments:

Post a Comment

Post A Comment