Sunday, May 1, 2011

Dedikasi Buat Ibu Terchenta

Salam Kasih Seorang Anak

Sebenarnya lame dah ni buat entry pasal org2 yang chewan sgt2 sayang kt atas dunia ni... post kali ini ditujukan buat maa yang tersayang...

MAA!! sy sgt SAYANG maa...

mase ni chewan nampak air muka maa chewan... sgt2 gembira...
 ni hadiah tuk maa!! love u mom...


Orang yg melahirkan ku...Penjaga, Pengasuh, PA terbaik, Kawan paling setia, Pengkritik, Cikgu disiplin, Chef paling terbaek, Wanita paling terlawa maa knp aku xikut muka maa dan yang paling2 terbaik adalah.. dia IBU yang paling terbaik...

Maa terima kasih.. terlampau banyak sebab untuk dicoretkan.. memegang tanganku bile aku dalam kesakitan, menemaniku bile aku dalam kesusahan, menangis bile aku ditimpa musibah... Maa terima kasih!!

Sanggup tidur atas simen, sakit2 balakang, kesejukan semata2 nak jaga aku kt ospital.. basuh pakaianku saat aku xberdaya.. suapkan aku bile aku xlalu nak makan.. tukar profesyen jd nurse semata2 nak tgok aku sihat..... Maa, aku sgt sayang maa...

chewan dengan maa tersayang... saya cayunk kamooo!!

Bolehkan aku menjaga ibuku seperti maa menjaga aku??? Kaseh ibu bawa kesyurga.... itu pepatah melayu.. insyaAllah maa, aku akan menjadi anak yang membuat maa bangga melahirkan aku...insyaAllah...

Maa "Selamat hari IBU".... i love u so much....igt kasih ibu membawa kesyurga.. akan aku usahakan.. mudah2an ia akan menjadi kenyataan...Amin!!

3 comments:

  1. sedih la bace post ko ni...aku pon syg mama aku :)

    ReplyDelete
  2. hehehe....saje aku nk crite sal mak aku ni... terhutang budi n nyawa... luv my mum too......... <3

    ReplyDelete
  3. KLU MIRA COMEI CAM MAK NYE..ISK3...COMEL3...SKRG PON DH COMEL

    ReplyDelete

Post A Comment