Sunday, August 30, 2009

**Dia** PenTinG LaM HidUpkU

Pernahkah korang terfikir, lam hidup korang ape bende yang korang rase penting..amat penting..dengan erti kata lain..klu xde bende ni...korang xleh hidup la...dalam hidup che wan ni..suatu anugerah yang amat bernilai dan amat penting sekali adalah family che wan...kalau xdak depa ni..xdak la che wan..tul x??..che wan ni dtg dr kluarga yg besar jgk la katekan..erti kata lain kluarga subur la..hehehe... matlamat pertama yg che wan nak kecapi adalah membahagiakan semua family chewan..insyaAllah...baru lah chewan nak fkir kebahagiaan chewan..(tp skrg pun da start fkir dah..hehehehe..)


Selain dr family...chewan amat menghargai barang2 chewan..xkira lah chewan bli or org bagi..yg pling penting laptop..ishh klu xde laptop mau chewan gile 1 mnggu..1 mggu je k... hanpon..tu penting tu..dia la yg duk gerak chewan pagi2..tp klu time ngantuk sgt..maunye chewan baling tepon ni sbb buat bsing pg2..penaman tidor chewan..hahaha..laksamana sunan aka teddy bear chewan..macho x name tu..hehhe..dan barang2 lain macam pndrive, xternal n baju bucuk...klu xdak pon leh je chewan krooh22..1 lagi..motor merah chewan...humm 1 kenderaan yg tak pernah chewan fkir itu milik chewan..tu hasil hadiah dr bapak saudara chewan..meceh2...


lastly but not last..teman ketawa, sedih, nangis n bla bla bla...buah hati pengarang jantung chewan...seorg yg chewan rase amat baik, faham, syg n bla bla bla...semua yg positif la ade kt diri dia..tp yg negetif pon ade...dia kuat tido...tensennn..tp itu adalah dia...org yg chewan suka n akan suke selagi Allah mngizinkan hubungan kami..dan klu ade jdoh, adelah....

kawan2 pon penting jugak..klu xde diaorg, sape lak chewan nak gaduh nnt..hehe..kawan kan setia menanti...setia mendengar..setia..setia..semua lah..tak kira lah sape dia org tu..sbb terlampau ramai..kwn skolah rendah, menengah, politeknik n uitm..itulah sebahagian kepentingan chewan...






No comments:

Post a Comment

Post A Comment