Tuesday, April 21, 2009

Lega ke??

Dah habis 1 paper semalam... rase lega lak.. tp lega ke?? tak pun sbb tak dapat jawab la...camne nie...mintak2 la lepas subject ni..amin...

pagi yang ckup indah ini, disertai hujan yang penuh rahmat ini..che wan rase amat bhagia sekali...(***sbb dah berhari2 che wan rase hangat sgt...***).. ape nak buat ni..nak study??tp che wan ni jenis yang berkarat jgk... xleh study awl2 nnt tak ingt... paper pun lambat lagi..minggu depan...

banyak kerje che wan ni...name je tgh final skrg.. tp assignment byk lagi yang tak hantar dikk oiii....

semalam che wan gi berfoya2 kat kuala perlih...kwn che wan merangkap junior tu nak blanja... hehehehe.. best gak makan besar lah kiteorg... sape yg tak ikut tu jgn jeles lak...tak sabar che wan nak tgok citer arisa tuu.. tgh best la skrg...hehehe che wan memang minat la citer tu... follow je... klu trelepas che wan tgok je online... bgus tul skrg..


****Budak2 nih memang tak lepas ngan posingnye malam tadi****


****Che Wan at Kuala Perlis****

No comments:

Post a Comment

Post A Comment