Tuesday, April 21, 2009

ishh 12 tahun KeR?? Tak Patut..

Ade ke si Intan n si Inat_T tu cakap muka che wan ni muka budak 12 tahun.. cakap muka tak pakai krim la.. ishh nak tergelak la pulak.. klu meaningnye che wan nampak mude ok gak... hehehe...muke tak pkai krim ka?? ishh che wan kan pkai je krim tu... nak bukti ke?? che wan selalu ckp muke che wan natural beauty.. huahaha.. ambik korang ngan statement ni..

Si intan terpilih tu kate kat che wan "dia macam jalan ngan dak 12 thun jah".. apo la.. dia kena la bangga sbb nanti org ckp dia pun 12 thun jgk... camner nak buat muka org dewasa ni... rase dah ckup dewasa dah ni... nnt che wan blaja make up ngan inat_T, bru nampak muka org dewasa.. tp tkut la.. nnt silap2 org ckap macam esah 50sen pulok... ishh tak kena pulok...

xpola muka cam ape2 pun.. che wan rase bangga sbb che wan ni anak mak abah che wan.. walaupun xdok kacukan tp nok wat camner rezeki ade gak iras2 org belah **sane**... hehehe... klu nak tau belah mane, tanye lah en syukor yang pkar tgok org tu..hehehe.. Tgok ma che wan ade ke iras belah2 mane nie?? tp kitorg mmg anak malaysia tulen... no cetak rompak k...Ni nak perkenalkan kaum kerabat che wan.. mak, abah, along, che wan, abe, abe chik, dik dalila n arwah dik amir..Wlaupun hidup ni ade pelbagai2 dugaan tp che wan bersyukur dengan adenya family che wan yang sentiasa che wan SAYANG.. Hidup che wan hanya untuk kalian semua.. che wan sayang bangat kat kalian..humm luv u all..



****My Lovely Family --> Ma (Che Dah), Abah (Abe Ley), Along (Liena), Angah (Miera), Abe (Aliff), Abe Chik (Azan), Adik (Daliela) n Arwah (Amir)****



****Along n Suami (Bang Long)****


****Orang Baru --> Anak Saudara (Put3 Shazana Erisha)****

No comments:

Post a Comment

Post A Comment